Είναι δυνατόν ένα παιχνίδι κόντρα στη Σασουόλο να πουλήσει περισσότερο από ό,τι ένα κόντρα στη Ρόμα ή στη Λάτσιο; Οταν εμπλέκεται στο θέμα η Γιουβέντους, είναι.
Το Coppa Italia, είναι η αλήθεια, δεν είναι και η πιο εμπορική διοργάνωση. Ο τελικός προφανώς και απασχολεί τους πάντες, οι ημιτελικοί επίσης πάνε καλά από άποψη τηλεθέασης, αλλά από εκεί και πέρα λίγα πράγματα. Φέτος, όμως, η Mediaset, η οποία έχει τα τηλεοπτικά δικαιώματα, έτριβε τα χέρια της με ικανοποίηση: Ιντερ - Ρόμα την Τρίτη, Μίλαν - Λάτσιο την Τετάρτη. Δυνατά παιχνίδια από άποψη ονομάτων, εμπορικά ματς.
Αυτό φάνηκε και στην τηλεθέαση, αφού -όπως ανακοινώθηκε- το Ιντερ - Ρόμα το είδαν 4.903.000 άνθρωποι και το Μίλαν - Λάτσιο το είδαν 4.642.000. Ολα καλά δηλαδή; Ολα καλά για τη Mediaset, αλλά τα καλύτερα ήρθαν την Πέμπτη με το Γιουβέντους - Σασουόλο. Ενα παιχνίδι που παρακολούθησαν... 5.027.000 άνθρωποι!
Προφανώς και δεν είναι ένα γεγονός που θα αλλάξει την πορεία της σεζόν ή θα φέρει τα πάνω-κάτω στις ομάδες. Το αναφέρουμε, όμως, για τον εξής λόγο: Αρκούσε μια καλή μεταγραφική καμπάνια, όπως αυτή του Ιανουαρίου, για να αλλάξει εντελώς το κλίμα στις τάξεις των οπαδών. Και από τη στιγμή που το κλίμα άλλαξε προς το καλύτερο, γίνεται επίδειξη δύναμης ακόμη και σε έναν προημιτελικό του κυπέλλου με αντίπαλο τη Σασουόλο, την ώρα που οι άλλοι αντιμετωπίζουν Ρόμα και Λάτσιο...
Διαβάστε ακόμη
Η Λάτσιο θέλει παίκτη της Μίλαν που προτάθηκε στη Γιουβέντους και είναι το φαβορί
«Η Γιουβέντους ξέρει τις αποφάσεις των Ντιμπάλα και Ντε Λιχτ»
Επέστρεψε έπειτα από τιμωρία 12 χρόνων ο 46χρονος Φλάκι
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου