Με το τέλος του Οκτώβρη, είδαμε να υπάρχει διαρροή για τα σχέδια των νέων εμφανίσεων της Γιουβέντους. Προσέξατε κάτι περίεργο;
Οχι για μία, τη βασική ας πούμε. Αλλά και για τις τρεις. Αλήθεια, πόσοι από εμάς θυμούνται πριν καν μπει ο Νοέμβριος να έχουμε δει και τα τρία πιθανά σχέδια της επόμενης σεζόν; Σπάνιο γεγονός και δύσκολο να δεχτούμε πως ήταν απλά μια διαρροή.
Λίγα 24ωρα αργότερα μάθαμε ποιος μπορεί να είναι ο λόγος. Οι ΗΠΑ και η εκεί αγορά. Στα γρήγορα ώστε να μην επαναλαμβανόμαστε: Οι Αμερικάνοι, δείχνουν τα στοιχεία, δεν αγαπάνε τις ρίγες και είναι χαρακτηριστικό το γεγονός ότι στις φετινές φανέλες της Γιουβέντους οι περισσότερες αγορές που γίνονται από ΗΠΑ αφορούν στη 2η εμφάνιση, η οποία δεν έχει ρίγες.
Και αν δεν τις αγαπάνε οι Αμερικανοί, το τμήμα μάρκετινγκ και πωλήσεων σκέφτηκε να τις αφαιρέσει. Αν είναι να γεμίσει η αμερικανική αγορά από αυτές τις φανέλες και να πουληθούν, η ομάδα δε διστάζει να θυσιάσει 5-6 ρίγες. Τι θα γίνει με τους μη Αμερικάνους οπαδούς της; Και δεν εννοούμε από την άλλη πλευρά, τους Κινέζους. Αλλά τους Ευρωπαίους και δη τους Ιταλούς.
Τίποτα διαφορετικό απ’ ό,τι γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις. Ρίχνουμε τα σχέδια στην πιάτσα αρκετά νωρίτερα και όταν έρθει η ώρα, το μάτι έχει συνηθίσει το νέο -ξένο προς την παράδοση- υλικό και οι αντιδράσεις είναι λιγότερες. Οι πωλήσεις μεγαλύτερες…
Σχετικά θέματα
Οχι για μία, τη βασική ας πούμε. Αλλά και για τις τρεις. Αλήθεια, πόσοι από εμάς θυμούνται πριν καν μπει ο Νοέμβριος να έχουμε δει και τα τρία πιθανά σχέδια της επόμενης σεζόν; Σπάνιο γεγονός και δύσκολο να δεχτούμε πως ήταν απλά μια διαρροή.
Λίγα 24ωρα αργότερα μάθαμε ποιος μπορεί να είναι ο λόγος. Οι ΗΠΑ και η εκεί αγορά. Στα γρήγορα ώστε να μην επαναλαμβανόμαστε: Οι Αμερικάνοι, δείχνουν τα στοιχεία, δεν αγαπάνε τις ρίγες και είναι χαρακτηριστικό το γεγονός ότι στις φετινές φανέλες της Γιουβέντους οι περισσότερες αγορές που γίνονται από ΗΠΑ αφορούν στη 2η εμφάνιση, η οποία δεν έχει ρίγες.
Και αν δεν τις αγαπάνε οι Αμερικανοί, το τμήμα μάρκετινγκ και πωλήσεων σκέφτηκε να τις αφαιρέσει. Αν είναι να γεμίσει η αμερικανική αγορά από αυτές τις φανέλες και να πουληθούν, η ομάδα δε διστάζει να θυσιάσει 5-6 ρίγες. Τι θα γίνει με τους μη Αμερικάνους οπαδούς της; Και δεν εννοούμε από την άλλη πλευρά, τους Κινέζους. Αλλά τους Ευρωπαίους και δη τους Ιταλούς.
Τίποτα διαφορετικό απ’ ό,τι γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις. Ρίχνουμε τα σχέδια στην πιάτσα αρκετά νωρίτερα και όταν έρθει η ώρα, το μάτι έχει συνηθίσει το νέο -ξένο προς την παράδοση- υλικό και οι αντιδράσεις είναι λιγότερες. Οι πωλήσεις μεγαλύτερες…
Σχετικά θέματα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου