Με αφορμή τις πωλήσεις της φανέλας του Κριστιάνο Ρονάλντο, ας δούμε την συμφωνία Γιουβέντους-Adidas και την αλλαγή που έχει γίνει.
Η είδηση ότι μέσα σε μία μέρα πουλήθηκαν 520.000 φανέλες του Πορτογάλου και εισπράχθηκαν 54 εκατ. ευρώ, προκαλεί σοκ και δέος. Αυτά τα 54 εκατ. ευρώ, όμως, δεν είναι όλα της Γιουβέντους, καθώς οι συμφωνίες που κάνουν οι ομάδες με τις εταιρείες ένδυσης, προβλέπει ότι οι τελευταίες θα παίρνουν το μεγαλύτερο κομμάτι των εσόδων από τις πωλήσεις της φανέλας.
Στην προκειμένη περίπτωση, όμως, δεν μπορεί να πει κανείς με σιγουριά τι ισχύει και θα αναλύσουμε τώρα το γιατί...
Η Γιούβε ήταν στη Nike και αποφάσισε από τη σεζόν 2015-16 να συνεργάζεται με την Adidas, με την οποία είχε υπογραφεί η εξής συμφωνία: Η Adidas έδινε 23,5 εκατ. ευρώ ετησίως στους μπιανκονέρι, συν άλλα 6 εκατ. ευρώ για να έχει αυτή τον έλεγχο του licensing και του merchandising.
Το καλοκαίρι του 2016, όμως, η Γιουβέντους ζήτησε και πέτυχε την εξής αλλαγή: Παραιτείται των 6 εκατ. ευρώ και αναλαμβάνει το κλαμπ τον έλεγχο του licensing και του merchandising. Τι σημαίνει αυτό; Οτι αναλαμβάνει η Γιούβε αυτό το κομμάτι, το εμπορικό, άρα θα είναι και δικό της το μεγαλύτερο ποσοστό των εσόδων.
Αυτό που δεν έχει διευκρινιστεί -και δε βλέπουμε να το διευκρινίζει γενικά κανείς στην Ιταλία προς το παρόν- είναι αν στη νέα συμφωνία συμπεριλαμβανόταν και το θέμα της πώλησης της φανέλας και των εσόδων από αυτή τη διαδικασία.
Γιατί αν συμπεριλαμβάνεται και αυτό, τότε η Γιουβέντους θα κάνει πάρτι με τα λεφτά από τις πωλήσεις της φανέλας!
Η είδηση ότι μέσα σε μία μέρα πουλήθηκαν 520.000 φανέλες του Πορτογάλου και εισπράχθηκαν 54 εκατ. ευρώ, προκαλεί σοκ και δέος. Αυτά τα 54 εκατ. ευρώ, όμως, δεν είναι όλα της Γιουβέντους, καθώς οι συμφωνίες που κάνουν οι ομάδες με τις εταιρείες ένδυσης, προβλέπει ότι οι τελευταίες θα παίρνουν το μεγαλύτερο κομμάτι των εσόδων από τις πωλήσεις της φανέλας.
Στην προκειμένη περίπτωση, όμως, δεν μπορεί να πει κανείς με σιγουριά τι ισχύει και θα αναλύσουμε τώρα το γιατί...
Η Γιούβε ήταν στη Nike και αποφάσισε από τη σεζόν 2015-16 να συνεργάζεται με την Adidas, με την οποία είχε υπογραφεί η εξής συμφωνία: Η Adidas έδινε 23,5 εκατ. ευρώ ετησίως στους μπιανκονέρι, συν άλλα 6 εκατ. ευρώ για να έχει αυτή τον έλεγχο του licensing και του merchandising.
Το καλοκαίρι του 2016, όμως, η Γιουβέντους ζήτησε και πέτυχε την εξής αλλαγή: Παραιτείται των 6 εκατ. ευρώ και αναλαμβάνει το κλαμπ τον έλεγχο του licensing και του merchandising. Τι σημαίνει αυτό; Οτι αναλαμβάνει η Γιούβε αυτό το κομμάτι, το εμπορικό, άρα θα είναι και δικό της το μεγαλύτερο ποσοστό των εσόδων.
Αυτό που δεν έχει διευκρινιστεί -και δε βλέπουμε να το διευκρινίζει γενικά κανείς στην Ιταλία προς το παρόν- είναι αν στη νέα συμφωνία συμπεριλαμβανόταν και το θέμα της πώλησης της φανέλας και των εσόδων από αυτή τη διαδικασία.
Γιατί αν συμπεριλαμβάνεται και αυτό, τότε η Γιουβέντους θα κάνει πάρτι με τα λεφτά από τις πωλήσεις της φανέλας!
Γιατι λετε εσοδα 54 εκ ευρω , ενώ από 154 ευρω η φανέλά οι εισπράξεις ειναι 78εκ.ευρώ; Βαζετε και την εφορία ή τι άλλο; Chris il Capo
ΑπάντησηΔιαγραφήΑ ..οκ συγνώμη ..δεν είναι όλες των 154 ευρώ.. αλλά και πάλι οι εισπράξεις βγαίνουν παραπάνω. ΣΑΣ ΡΩΤΆΩ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ Κ <> ΔΕΝ ΤΑ ΠΟΛΥΠΑΩ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΚΑΛΑ..ΧΑΧΑ.. Στην Ιταλία έχω σπουδάσει αλλά σε άλλη κατευθυνση..
ΑπάντησηΔιαγραφή