Μέσα στην εβδομάδα που έρχεται θα ξεκαθαρίσει ουσιαστικά σε πάρα πολύ μεγάλο βαθμό το μέλλον του Αλεξ Σάντρο.
Επί μήνες ο Βραζιλιάνος αριστερός μπακ παρουσιάζεται σαν φευγάτος, αφού το μυαλό του ήταν κάπου αλλού και όχι στο γήπεδο, όπως έδειξε και η απόδοση του. Τα σενάρια, μάλιστα, εδώ και καιρό αφορούν δύο συγκεκριμένες ομάδες, τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ και την Παρί Σεν Ζερμέν.
Αυτές οι δύο είναι που πρωταγωνιστούν και στα σημερινά δημοσιεύματα, σύμφωνα με τα οποία ετοιμάζουν τις προτάσεις τους. Την ίδια ώρα, ο μάνατζερ του Αλεξ Σάντρο ετοιμάζεται να πετάξει για Τορίνο, όπου θα έχει τις προσεχείς ημέρες συνάντηση με τον Μπέπε Μαρότα, ο οποίος θα προτείνει την ανανέωση του συμβολαίου -το οποίο λήγει το 2020- με αναπροσαρμογή των αποδοχών, όπως δήλωσε πριν λίγες μέρες.
Σε αυτό το ραντεβού λοιπόν, θα ξεκαθαρίσει επιτέλους σε πάρα πολύ μεγάλο βαθμό το μέλλον του Βραζιλιάνου αριστερού μπακ. Αν θέλει να παραμείνει, θα ανανεώσει το συμβόλαιο του. Αν θέλει να φύγει, θα ενημερωθεί ο μάνατζερ για το ποσό που θα πρέπει να φέρει και το οποίο -όπως γράφουν οι Ιταλοί- θα ξεκινάει από τα 50 εκατ. ευρώ και μόνο προς τα πάνω θα μπορεί να πάει.
Επί μήνες ο Βραζιλιάνος αριστερός μπακ παρουσιάζεται σαν φευγάτος, αφού το μυαλό του ήταν κάπου αλλού και όχι στο γήπεδο, όπως έδειξε και η απόδοση του. Τα σενάρια, μάλιστα, εδώ και καιρό αφορούν δύο συγκεκριμένες ομάδες, τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ και την Παρί Σεν Ζερμέν.
Αυτές οι δύο είναι που πρωταγωνιστούν και στα σημερινά δημοσιεύματα, σύμφωνα με τα οποία ετοιμάζουν τις προτάσεις τους. Την ίδια ώρα, ο μάνατζερ του Αλεξ Σάντρο ετοιμάζεται να πετάξει για Τορίνο, όπου θα έχει τις προσεχείς ημέρες συνάντηση με τον Μπέπε Μαρότα, ο οποίος θα προτείνει την ανανέωση του συμβολαίου -το οποίο λήγει το 2020- με αναπροσαρμογή των αποδοχών, όπως δήλωσε πριν λίγες μέρες.
Σε αυτό το ραντεβού λοιπόν, θα ξεκαθαρίσει επιτέλους σε πάρα πολύ μεγάλο βαθμό το μέλλον του Βραζιλιάνου αριστερού μπακ. Αν θέλει να παραμείνει, θα ανανεώσει το συμβόλαιο του. Αν θέλει να φύγει, θα ενημερωθεί ο μάνατζερ για το ποσό που θα πρέπει να φέρει και το οποίο -όπως γράφουν οι Ιταλοί- θα ξεκινάει από τα 50 εκατ. ευρώ και μόνο προς τα πάνω θα μπορεί να πάει.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου