Κάτι τρέχει με τις ρίγες της Adidas καθώς μια εταιρεία επιχείρησε να τις… πειράξει.
Η γερμανική βιομηχανία αθλητικής ένδυσης κέρδισε σχετική δικαστική διαμάχη και της αναγνωρίζεται -και με τη βούλα πλέον- πως είναι «δικές» της όχι μόνο οι τρεις ρίγες αλλά και μία… λιγότερη. Ακόμη και δύο.
Η εταιρεία Shoe Branding Europe κατέθεσε σήμα (λογότυπο) για αθλητικά παπούτσια και αξεσουάρ ένδυσης με δύο ρίγες και η Adidas προσέφυγε στο Γενικό Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ενωσης. Εκεί, επιβεβαιώθηκε η απόφαση που διασφάλιζε στο ακέραιο το σήμα της Adidas.
Το σκεπτικό της απόφασης είναι πως η βελγική Shoe Branding Europe θα επωφελούνταν από τη φήμη της Adidas, μόνο και μόνο επειδή το σήμα της με τις δύο ρίγες μοιάζει αρκετά με το γερμανικό, με τις τρεις.
Όλα ξεκίνησαν το 2009 και συνεχίστηκαν το 2011, όταν οι Βέλγοι κατέθεσαν το σχέδιό τους. H Adidas πέρασε στην αντεπίθεση. Στην πρώτη δίκη, οι Γερμανοί έχασαν αλλά συνέχισαν να τους κυνηγούν. Στη δεύτερη κέρδισαν και απαγορεύτηκε στη Shoe Branding Europe να χρησιμοποιεί το σήμα με τις δύο ρίγες.
Πριν λίγες ημέρες απορρίφθηκε η προσφυγή των Βέλγων και η Adidas μπορεί να αισθάνεται για τις ρίγες της. Ακόμη κι αν είναι… δύο.
Η γερμανική βιομηχανία αθλητικής ένδυσης κέρδισε σχετική δικαστική διαμάχη και της αναγνωρίζεται -και με τη βούλα πλέον- πως είναι «δικές» της όχι μόνο οι τρεις ρίγες αλλά και μία… λιγότερη. Ακόμη και δύο.
Η εταιρεία Shoe Branding Europe κατέθεσε σήμα (λογότυπο) για αθλητικά παπούτσια και αξεσουάρ ένδυσης με δύο ρίγες και η Adidas προσέφυγε στο Γενικό Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ενωσης. Εκεί, επιβεβαιώθηκε η απόφαση που διασφάλιζε στο ακέραιο το σήμα της Adidas.
Το σκεπτικό της απόφασης είναι πως η βελγική Shoe Branding Europe θα επωφελούνταν από τη φήμη της Adidas, μόνο και μόνο επειδή το σήμα της με τις δύο ρίγες μοιάζει αρκετά με το γερμανικό, με τις τρεις.
Όλα ξεκίνησαν το 2009 και συνεχίστηκαν το 2011, όταν οι Βέλγοι κατέθεσαν το σχέδιό τους. H Adidas πέρασε στην αντεπίθεση. Στην πρώτη δίκη, οι Γερμανοί έχασαν αλλά συνέχισαν να τους κυνηγούν. Στη δεύτερη κέρδισαν και απαγορεύτηκε στη Shoe Branding Europe να χρησιμοποιεί το σήμα με τις δύο ρίγες.
Πριν λίγες ημέρες απορρίφθηκε η προσφυγή των Βέλγων και η Adidas μπορεί να αισθάνεται για τις ρίγες της. Ακόμη κι αν είναι… δύο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου