Ενα από τα πιο σημαντικά διεθνή βραβεία στον τομέα του design πήρε το νέο σήμα της Γιουβέντους.
Το μέλλον της Γιούβε, όπως γράφει η επίσημη ιστοσελίδα του κλαμπ, έχει ξεκινήσει και ήδη παίρνει την πρώτη αναγνώριση. Και είναι μια σημαντική αναγνώριση. Στα D&AD Professional Awards 2017, ένα από τα σημαντικότερα βραβεία Design διεθνώς, το νέο σήμα του κλαμπ, ή αλλιώς «η νέα οπτική ταυτότητα» όπως το χαρακτηρίζει η ιστοσελίδα των μπιανκονέρι, πήρε δύο βραβεία: Το Graphite Pencil στην κατηγορία Branding Schemes, Large Organisation και το Wood Pencil στην κατηγορία Crafts for Design, Typerfaces.
Η εκδήλωση έγινε το βράδυ της Πέμπτης στο Λονδίνο και ήταν όπως πάντα εντυπωσιακή αφού η D&AD αντιπροσωπεύει, από το 1962, την αριστεία σε ό,τι αφορά την δημιουργία και το design, με τα βραβεία του να είναι από τα πλέον αναγνωρισμένα και σεβαστά σε διεθνές επίπεδο.
Για τη Γιουβέντους, επομένως, και τη νέα εποχή στην οποία μπαίνει, τολμώντας κάτι που καμία ποδοσφαιρική ομάδα δεν έχει τολμήσει ως τώρα (αλλά πολλές θα αντιγράψουν από εδώ και πέρα), είναι πολύ σημαντικό το γεγονός ότι αυτή η τόλμη της αναγνωρίζεται από οίκους και εταιρίες που ξεχωρίζουν διεθνώς.
Με λίγα λόγια, είναι η καλύτερη διαφήμιση για το νέο σήμα, τη νέα οπτική ταυτότητα όπως το αναφέρει η Γιουβέντους.
Το μέλλον της Γιούβε, όπως γράφει η επίσημη ιστοσελίδα του κλαμπ, έχει ξεκινήσει και ήδη παίρνει την πρώτη αναγνώριση. Και είναι μια σημαντική αναγνώριση. Στα D&AD Professional Awards 2017, ένα από τα σημαντικότερα βραβεία Design διεθνώς, το νέο σήμα του κλαμπ, ή αλλιώς «η νέα οπτική ταυτότητα» όπως το χαρακτηρίζει η ιστοσελίδα των μπιανκονέρι, πήρε δύο βραβεία: Το Graphite Pencil στην κατηγορία Branding Schemes, Large Organisation και το Wood Pencil στην κατηγορία Crafts for Design, Typerfaces.
Η εκδήλωση έγινε το βράδυ της Πέμπτης στο Λονδίνο και ήταν όπως πάντα εντυπωσιακή αφού η D&AD αντιπροσωπεύει, από το 1962, την αριστεία σε ό,τι αφορά την δημιουργία και το design, με τα βραβεία του να είναι από τα πλέον αναγνωρισμένα και σεβαστά σε διεθνές επίπεδο.
Για τη Γιουβέντους, επομένως, και τη νέα εποχή στην οποία μπαίνει, τολμώντας κάτι που καμία ποδοσφαιρική ομάδα δεν έχει τολμήσει ως τώρα (αλλά πολλές θα αντιγράψουν από εδώ και πέρα), είναι πολύ σημαντικό το γεγονός ότι αυτή η τόλμη της αναγνωρίζεται από οίκους και εταιρίες που ξεχωρίζουν διεθνώς.
Με λίγα λόγια, είναι η καλύτερη διαφήμιση για το νέο σήμα, τη νέα οπτική ταυτότητα όπως το αναφέρει η Γιουβέντους.
Είπαμε.., είμαστε μέσα στα κόλπα..και τώρα ανταμειβόμαστε.. Τίποτα δε γίνεται τυχαία..! FORZA JUVE!
ΑπάντησηΔιαγραφή