Το νέο σήμα της Γιουβέντους αρχίζει, σιγά-σιγά, να μπαίνει στην καθημερινότητα.
Στις 16 Ιανουαρίου 2017 οι μπιανκονέρι παρουσίασαν το νέο σήμα, στο πλαίσιο του πρότζεκτ «Black and White and More».
Ενα πρότζεκτ που θα βάλει σε μια νέα εποχή το κλαμπ αφού γίνεται ένα παγκόσμιο brand, το οποίο θα δραστηριοποιείται παντού. Και θα εκπροσωπείται παντού. Ακόμη και στο Milano Desing Week, FuoriSalone 2017.
Οπως ανακοίνωσε η Γιουβέντους, το νέο πρότζεκτ της θα έχει εκπροσωπήσει με την έκθεση Wallpaper* magazine’s Holy Handmade. «Ενα νέο βήμα προς την εξέλιξη του brand Γιουβέντους σε μια εικόνα με στιλ, μία παγκόσμια ταυτότητα», αναφέρει η ιστοσελίδα του κλαμπ στο σχετικό κομμάτι.
Οι μπιανκονέρι εκπροσωπούνται στο Milano Desing Week με δύο μπάλες από μάρμαρο, μία μαύρη και μία άσπρη, με το νέο σήμα πάνω τους. Και όπως καταλήγει η σχετική ενημέρωση της Γιούβε, σε κάθε πρότζεκτ, σε κάθε εμπειρία, σε κάθε έργο, το ποδόσφαιρο θα είναι πάντα η πηγή αλλά όχι και το όριο.
Στις 16 Ιανουαρίου 2017 οι μπιανκονέρι παρουσίασαν το νέο σήμα, στο πλαίσιο του πρότζεκτ «Black and White and More».
Ενα πρότζεκτ που θα βάλει σε μια νέα εποχή το κλαμπ αφού γίνεται ένα παγκόσμιο brand, το οποίο θα δραστηριοποιείται παντού. Και θα εκπροσωπείται παντού. Ακόμη και στο Milano Desing Week, FuoriSalone 2017.
Οπως ανακοίνωσε η Γιουβέντους, το νέο πρότζεκτ της θα έχει εκπροσωπήσει με την έκθεση Wallpaper* magazine’s Holy Handmade. «Ενα νέο βήμα προς την εξέλιξη του brand Γιουβέντους σε μια εικόνα με στιλ, μία παγκόσμια ταυτότητα», αναφέρει η ιστοσελίδα του κλαμπ στο σχετικό κομμάτι.
Οι μπιανκονέρι εκπροσωπούνται στο Milano Desing Week με δύο μπάλες από μάρμαρο, μία μαύρη και μία άσπρη, με το νέο σήμα πάνω τους. Και όπως καταλήγει η σχετική ενημέρωση της Γιούβε, σε κάθε πρότζεκτ, σε κάθε εμπειρία, σε κάθε έργο, το ποδόσφαιρο θα είναι πάντα η πηγή αλλά όχι και το όριο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου