Η Γιουβέντους προσπαθεί να εξηγήσει στους οπαδούς της την αλλαγή σήματος και τι σημαίνει το πρότζεκτ «Black and White and More», που σηματοδοτεί την έναρξη μιας νέας εποχής.
Η χθεσινή εκδήλωση, ο λόγος δηλαδή για την οποία έγινε, εξέπληξε τους πάντες. Οι μπιανκονέρι δούλευαν ένα χρόνο πάνω σε αυτό το θέμα αλλά δεν επέτρεψαν να διαρρεύσει το παραμικρό σε οποιονδήποτε.
Η ανακοίνωση, προφανώς, προκάλεσε έκπληξη σε όλους αλλά και απορίες για το τι σημαίνει αυτό το «Black and White and More», που έχει γίνει βασικό θέμα συζήτησης από χθες. Αυτές τις απορίες, λοιπόν, οι μπιανκονέρι επιχειρούν να τις λύσουν μέσω της επίσημης ιστοσελίδας τους, από την οποία παραθέτουμε αυτούσια όσα αναφέρονται...
Ενα brand, μια ταυτότητα, ένα στυλ
Το ποδόσφαιρο είναι όλο και περισσότερο μια παγκόσμια γλώσσα και ένας παγκόσμιος τομέας, στον οποίο για να διαδραματίσεις ηγετικό ρόλο πρέπει να προβλέπεις τους αθλητικούς, κοινωνικούς και οικονομικούς μετασχηματισμούς. Η Γιουβέντους στοχεύει στο να δώσει στο brand της μια πιο ευρεία και βαθύτερη έννοια, μετατρέποντας το σήμα της σε μια πραγματική ταυτότητα και ένα πραγματικό στυλ.
Σε συμφωνία πάντα με τις αξίες της, η Γιουβέντους θα προσφέρει μοναδικές εμπειρίες για την καρδιά του παθιασμένου κοινού της, τους τιφόζι, οι οποίες όμως θα σχετίζονται με ένα ευρύτερο ακροατήριο. Αυτό θα επιτρέψει στο club την αθλητική, εμπορική και πολιτιστική ανάπτυξη του.
Black and White and more
Το Black and White and More είναι ένα ολοκληρωμένο πλάνο με στόχο να αξιοποιήσει την φιλοσοφία της, την επιδίωξη της αριστείας χωρίς συμβιβασμούς, σε πρωτοβουλίες, projects και εμπειρίες ριζικά καινοτόμες, την οποίων το ποδόσφαιρο θα είναι πάντα η πηγή, αλλά όχι και τα σύνορα. Ολόκληρη η εταιρική και αθλητική οργάνωση του κλαμπ θα συμμετάσχει για να καταστεί το Black and White and More μια απτή πραγματικότητα, την οποία οι τιφόζι και το κοινό σε διεθνές επίπεδο, θα μπορούν να ζήσουν καθημερινά.
Το Black and White and More θα χωρίσει τον «τρόπο του να είσαι» Γιουβέντους, τις αρχές και τις αξίες του κλαμπ, σε διαφορετικές και καινοτόμες εμπειρίες, οι οποίες θα απευθύνονται τόσο στους παθιασμένους μπιανκονέρι οπαδούς όλου του κόσμου, όσο και σε αυτούς που είναι λιγότερο κοντά στον κόσμο του ποδοσφαίρου. Δεν θέλουμε ο κόσμος να βλέπει μόνο τις εμφανίσεις μιας ομάδας, αλλά να μπορεί να ζει το βαθύτερο πνεύμα του κλαμπ.
Tο νέο σήμα
Το νέο σήμα, το οποίο θα τεθεί σε ισχύ από τον Ιούλιο του 2017, εκπροσωπεί τη Γιουβέντους στην ουσία της: Οι ρίγες της φανέλας, το scudetto της νίκης, το J του ονόματος. Τρία στοιχεία που απαρτίζουν το DNA της Γιουβέντους: Πρώτα από όλα, οι μπιανκονέρι ρίγες, οι οποίες γίνονται το επικοινωνιακό θέμα της νέας οπτικής ταυτότητας, το οποίο μπορεί να υπάρξει σε οποιοδήποτε περιβάλλον.
Στη συνέχεια, η σχηματοποίηση του scudetto, το οποίο εκπροσωπεί την αποφασιστικότητα με την οποία πάντα προχωρούσε και θα προχωράει το κλαμπ προς τη νίκη.
Τρίτον, το J, το χαρακτηριστικό αρχικό γράμμα, αγαπημένο των οπαδών, ανάμεσα στους οποίους μπαίνει πάντα σε πρώτο πλάνο ο Avvocato Τζάνι Ανιέλι: «Συγκινούμαι κάθε φορά που βλέπω στις εφημερίδες μία λέξη που αρχίζει με το γράμμα J».
Το νέο λογότυπο συνδυάζει αυτά τα τρία στοιχεία σε ένα ενιαίο σύμβολο και περιβάλλον, ικανό να αντιπροσωπεύει όχι μόνο μία ποδοσφαιρική ομάδα αλλά επίσης και μια ταυτότητα, το αίσθημα του ανήκειν και μια φιλοσοφία.
Είναι ένα ισχυρό σημάδι, ουσιαστικό και αλάνθαστο. Είναι ένα σήμα εξελιγμένο με τις αρχές με τις οποίες μπορούμε να οικοδομήσουμε μια παγκόσμια εικόνα σε αυτή την εποχή: Ικανή, δηλαδή, να "μιλήσει" δυνατά σε οποιοδήποτε φυσικό ή ψηφιακό πλαίσιο. Πάνω από όλα, είναι ένα σήμα που αφήνει πίσω με θάρρος τον κομφορμισμό των ποδοσφαιρικών σημάτων».
Η χθεσινή εκδήλωση, ο λόγος δηλαδή για την οποία έγινε, εξέπληξε τους πάντες. Οι μπιανκονέρι δούλευαν ένα χρόνο πάνω σε αυτό το θέμα αλλά δεν επέτρεψαν να διαρρεύσει το παραμικρό σε οποιονδήποτε.
Η ανακοίνωση, προφανώς, προκάλεσε έκπληξη σε όλους αλλά και απορίες για το τι σημαίνει αυτό το «Black and White and More», που έχει γίνει βασικό θέμα συζήτησης από χθες. Αυτές τις απορίες, λοιπόν, οι μπιανκονέρι επιχειρούν να τις λύσουν μέσω της επίσημης ιστοσελίδας τους, από την οποία παραθέτουμε αυτούσια όσα αναφέρονται...
Ενα brand, μια ταυτότητα, ένα στυλ
Το ποδόσφαιρο είναι όλο και περισσότερο μια παγκόσμια γλώσσα και ένας παγκόσμιος τομέας, στον οποίο για να διαδραματίσεις ηγετικό ρόλο πρέπει να προβλέπεις τους αθλητικούς, κοινωνικούς και οικονομικούς μετασχηματισμούς. Η Γιουβέντους στοχεύει στο να δώσει στο brand της μια πιο ευρεία και βαθύτερη έννοια, μετατρέποντας το σήμα της σε μια πραγματική ταυτότητα και ένα πραγματικό στυλ.
Σε συμφωνία πάντα με τις αξίες της, η Γιουβέντους θα προσφέρει μοναδικές εμπειρίες για την καρδιά του παθιασμένου κοινού της, τους τιφόζι, οι οποίες όμως θα σχετίζονται με ένα ευρύτερο ακροατήριο. Αυτό θα επιτρέψει στο club την αθλητική, εμπορική και πολιτιστική ανάπτυξη του.
Black and White and more
Το Black and White and More είναι ένα ολοκληρωμένο πλάνο με στόχο να αξιοποιήσει την φιλοσοφία της, την επιδίωξη της αριστείας χωρίς συμβιβασμούς, σε πρωτοβουλίες, projects και εμπειρίες ριζικά καινοτόμες, την οποίων το ποδόσφαιρο θα είναι πάντα η πηγή, αλλά όχι και τα σύνορα. Ολόκληρη η εταιρική και αθλητική οργάνωση του κλαμπ θα συμμετάσχει για να καταστεί το Black and White and More μια απτή πραγματικότητα, την οποία οι τιφόζι και το κοινό σε διεθνές επίπεδο, θα μπορούν να ζήσουν καθημερινά.
Το Black and White and More θα χωρίσει τον «τρόπο του να είσαι» Γιουβέντους, τις αρχές και τις αξίες του κλαμπ, σε διαφορετικές και καινοτόμες εμπειρίες, οι οποίες θα απευθύνονται τόσο στους παθιασμένους μπιανκονέρι οπαδούς όλου του κόσμου, όσο και σε αυτούς που είναι λιγότερο κοντά στον κόσμο του ποδοσφαίρου. Δεν θέλουμε ο κόσμος να βλέπει μόνο τις εμφανίσεις μιας ομάδας, αλλά να μπορεί να ζει το βαθύτερο πνεύμα του κλαμπ.
Tο νέο σήμα
Το νέο σήμα, το οποίο θα τεθεί σε ισχύ από τον Ιούλιο του 2017, εκπροσωπεί τη Γιουβέντους στην ουσία της: Οι ρίγες της φανέλας, το scudetto της νίκης, το J του ονόματος. Τρία στοιχεία που απαρτίζουν το DNA της Γιουβέντους: Πρώτα από όλα, οι μπιανκονέρι ρίγες, οι οποίες γίνονται το επικοινωνιακό θέμα της νέας οπτικής ταυτότητας, το οποίο μπορεί να υπάρξει σε οποιοδήποτε περιβάλλον.
Στη συνέχεια, η σχηματοποίηση του scudetto, το οποίο εκπροσωπεί την αποφασιστικότητα με την οποία πάντα προχωρούσε και θα προχωράει το κλαμπ προς τη νίκη.
Τρίτον, το J, το χαρακτηριστικό αρχικό γράμμα, αγαπημένο των οπαδών, ανάμεσα στους οποίους μπαίνει πάντα σε πρώτο πλάνο ο Avvocato Τζάνι Ανιέλι: «Συγκινούμαι κάθε φορά που βλέπω στις εφημερίδες μία λέξη που αρχίζει με το γράμμα J».
Το νέο λογότυπο συνδυάζει αυτά τα τρία στοιχεία σε ένα ενιαίο σύμβολο και περιβάλλον, ικανό να αντιπροσωπεύει όχι μόνο μία ποδοσφαιρική ομάδα αλλά επίσης και μια ταυτότητα, το αίσθημα του ανήκειν και μια φιλοσοφία.
Είναι ένα ισχυρό σημάδι, ουσιαστικό και αλάνθαστο. Είναι ένα σήμα εξελιγμένο με τις αρχές με τις οποίες μπορούμε να οικοδομήσουμε μια παγκόσμια εικόνα σε αυτή την εποχή: Ικανή, δηλαδή, να "μιλήσει" δυνατά σε οποιοδήποτε φυσικό ή ψηφιακό πλαίσιο. Πάνω από όλα, είναι ένα σήμα που αφήνει πίσω με θάρρος τον κομφορμισμό των ποδοσφαιρικών σημάτων».
Με όλο το σεβασμό,αν μου επιτρέπεται,δέν μου αρέσει καθόλου.....
ΑπάντησηΔιαγραφή40 χρόνια juventus..
finoallafine
furia 4
Κάθε άποψη είναι σεβαστή. Fino allo fine... forza Juventus!
ΔιαγραφήΘεωρω οτι το σημα αυτο αντιπροσωπευει την εξελιξη και την καταρριψη πολλων ρεκορ που εχει επιτυχει το κλαμπ απο τις μαυρες εποχες του 2006 και μετα.Ολοι θα πρεπει να θυμουνται απο εδω και περα το γραμμα J και οχι τους ταυρους τις ζεβρες και τις ριγες,αλλωστε το ονομα την ομαδας ειναι Γιουβεντους,αυτο το ονομα εδωσε αξια σε ολα τα παραπανω αυτο το ονομα πρεπει να θυμουνται ολοι,το οποιο αρχιζει απο J.
ΑπάντησηΔιαγραφήFino alla fine Forza Juventus
J
Εχει βάση η τοποθέτησή σου. «Ολοι θα πρέπει να θυμούνται από 'δω και πέρα του γράμμα J». Καλό ακούγεται. Forza Juve!
ΔιαγραφήΤΟ ΓΡΑΜΜΑ ``J`` , ΣΑΣ ΤΟ ΈΧΩ ΞΑΝΑΓΡΆΨΕΙ, ΈΧΕΙ ΠΟΛΥ ΒΑΘΎ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΌ. ΜΌΝΟ ΤΥΧΑΊΟ ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΤΟ ΝΈΟ ΣΉΜΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧαχαχαχα.ειναι εκπληκτικό το πώς πάνε να χρυσωσουν το χάπι.καθε εμβλημα οποιασδήποτε ομάδας, πόσο μάλλον τής Γιουβέντους, έχει μία τεράστια πορεία, έχει συνδεθεί με κάθε νίκη ή ήττα, μέ τήν ευρύτερη έννοια, τής ομάδας μάς.τωρα μπροστά στο μέγιστο κέρδος των μετόχων ακούμε για οπτικά καί μαγιό.δε λέω επιχείρηση η κάθε ομάδα, αλλά αλήθεια νά επιχειρηματολογησουν γιαυτό έτσι? Χαχα.
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι λιγο απ το <> της jeep
ΑπάντησηΔιαγραφή