4 Αυγ 2015

Τι συμβαίνει με την εύρεση χορηγού για την ονομασία του Juventus Stadium

Το πρότζεκτ Continassa μπαίνει μπρος για να αυξήσει τα έσοδα της Γιουβέντους. Οπως, δηλαδή, έγινε και με το γήπεδο. Αλήθεια, τι γίνεται με την ονομασία του;

Γράφει αποκλειστικά για τη Famiglia Bianconera ο blogger Don Luciano

Οταν οι μπιανκονέρι εγκαινίαζαν το Juventus Stadium στις 8 Σεπτεμβρίου 2011, ήξεραν ότι έκαναν ένα τεράστιο βήμα μπρος. Ενα βήμα που τους έφερε, τελικά, κάτι χρόνια μπροστά από τους αντιπάλους, ακριβώς όπως προβλεπόταν.

Το γεγονός ότι μιλάμε για ιδιόκτητο γήπεδο, σήμαινε ότι στο ταμείο της Γιούβε θα έμπαιναν ετησίως πολλά περισσότερα εκατ. ευρώ και όντως μπαίνουν. Με τα διαρκείας να εξαντλούνται κάθε χρόνο, το sold out να είναι δεδομένο σε κάθε ματς και με την ομάδα να πάει από τίτλο σε τίτλο, είναι λογικό να έσοδα να αυξάνουν.

Οπως είναι λογικό, η διοίκηση να περίμενε ότι θα υπήρχαν εξελίξεις, θετικές προφανώς, με το θέμα της ονομασίας του γηπέδου. Κάτι τέτοιο, όμως, δεν έχει συμβεί...

Το γιατί, φυσικά, δεν μπορούμε να το ξέρουμε στο 100% και στο φινάλε υπάρχει εταιρία, αυτή που έχει πάρει την σχετική εντολή από την Γιουβέντους, για να απολογηθεί για την καθυστέρηση που παρατηρείται.

Μια καθυστέρηση, όμως, που εν μέρει οφείλεται και στη Γιούβε. Για την ακρίβεια στην οικογένεια Ανιέλι. Ενας από τους απαράβατους όρους που έχουν θέσει οι Ανιέλι είναι η εταιρία που θα δώσει το όνομα της στο γήπεδο, να μην είναι κοντράρεται με επιχείρηση της οικογένειας.

Με δεδομένο ότι η οικογένεια δραστηριοποιείται σε πάρα πολλούς τομείς, είναι δύσκολο να βρεις εταιρία που θα ασχολείται με κάτι στο οποίο δεν θα έχουν συμφέροντα οι Ανιέλι. Αρα, οι δυσκολίες είναι κατανοητές από αυτούς που έχουν τις μετοχές.

Από εκεί και πέρα, πριν καμιά διετία είχε παίξει έντονα ένα σενάριο για την Samsung, η οποία εμφανιζόταν διατεθειμένη να πληρώσει ένα τρελό ποσό για να δώσει το όνομα της στο γήπεδο. Σενάριο, όμως, που δεν επιβεβαιώθηκε ποτέ επισήμως είτε από την Γιούβε είτε από την Samsung. Δεν διαψεύστηκε, απλά δεν επιβεβαιώθηκε. Αρα;

Αρα περιμένουμε να δούμε αν θα υπάρξουν εξελίξεις σε αυτό το θέμα κατά τη διάρκεια της φετινής σεζόν. Για το ταμείο, είναι προτιμότερο το όνομα μιας εταιρίας. Για τους οπαδούς, μάλλον είναι καλύτερο το... Juventus Stadium.

2 σχόλια:

  1. Δεν νομιζω οτι ειναι προβλημα να βρουν σπονσορα για το σταδιο, το ερωτημα ειναι, θελουν ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θέλουν, θέλουν. Αλλά δε θέλουν ό,τι κι ό,τι. Το όνομα βλέπεις, Δημήτρη, θα σε ακολουθεί για χρόνια. Οπότε χρειάζεται κάτι καλό.

      Βέβαια, βασική παράμετρος είναι και αυτό που λέει το άρθρο πως δε θέλουνε εταιρεία που να συγκρούεται με τα συμφέροντα της οικογένειας.

      Διαγραφή