4 Αυγ 2015

Αυτός είναι ίσως και ο σοβαρότερος λόγος που (ξανά) πήγε η Γιούβε στην Ασία

Σε λίγα εικοσιτετράωρα, η ομάδα ρίχνεται στην μάχη του Σούπερ Καπ Ιταλίας με την Λάτσιο. Ένας τελικός είναι πάντα ένας τελικός και μια κούπα έχει πάντα βαρύτητα. Η Γιουβέντους βρίσκεται από χθες στην Κίνα. Όχι μόνο για να εγκλιματιστούν οι ποδοσφαιριστές του Αλέγκρι.

Γράφει αποκλειστικά για τη Famiglia Bianconera ο blogger Drugho

Ένας από τους σημαντικότερους λόγους που δέχτηκαν οι πρωταθλητές και κυπελλούχοι Ιταλίας να δώσουν στην Σαγκάη τον τελικό είναι και η εδραίωση της ομάδας στην εκεί αγορά. Στην Ασία είχε ξαναβρεθεί η Γιούβε, αλλά τώρα τα σχέδια της προχώρησαν. Το έδαφος είχε ήδη καλλιεργηθεί. Πώς το λένε. Πρόσφορο!

Σήμερα η διοίκηση ανακοίνωσε τη δημιουργία αλυσίδας καταστημάτων αποκλειστικά για τους Ασιάτες. Κίνα, Χονγκ Κονγκ, Ιαπωνία, Κορέα αλλά και Νέα Ζηλανδία αλλά και ένα επιπλέον για ολόκληρο τον κόσμο.

Φίλαθλοι της Μεγάλης Κυρίας από κάθε σημείο της ανατολικής Ασίας -Κίνα, Ιαπωνία, Ταϊλάνδη, Μαλαισία, Σιγκαπούρη, Ινδονησία, Μπρουνέι, Φιλιππίνες, Βιετνάμ, Καμπότζη, Λάος- αλλά και Αυστραλία, Νέα Ζηλανδία, Νέα Γουινέα έχουν πλέον την ευκαιρία να καταθέτουν τα χρήματά τους για να αγοράζουν official προϊόντα της ομάδας.

Και έτσι θα μπαίνουν περισσότερα δολάρια (οι τιμές είναι σε τοπικό νόμισμα και φυσικά σε αμερικανικά δολάρια) στα ταμεία του συλλόγου. Πολύ ωραία είναι όλα αυτά και θα βοηθήσουν τον σύλλογο. Αλλά…

Αλλά κάποια στιγμή θα (μας) κουράσουν.

Σύμφωνοι, το σήμα της Γιούβε είναι μια τεράστια εμπορική μπράντα που πρέπει να εκμεταλλευτεί η διοίκηση. Μην μένουμε όμως στο τι μπαίνει στο ταμείο αλλά να κοιτάμε και πού θα ξοδέψουμε κάποια χρήματα για την ίδια την ομάδα.

Το project Continassa (που παρουσίασε για δεύτερη φορά η Famiglia Bianconera) έρχεται να κουμπώσει στο ήδη πετυχημένο project του Juventus Stadium. Σούπερ και μαζί τους. Νιώθουμε την ίδια υπερηφάνεια αν και δεν μοιραζόμαστε τα κέρδη.

Ο Νταβίντ Τρεζεγκέ ποζάρει στον ήλιο για να προωθήσει τα νέα καταστήματα της Γιούβε. Μέσα στο παιχνίδι είναι και αυτά…
Μπορούμε να κοιτάξουμε και λίγο πιο άμεσα (χρονικά); Μπορούμε να φτιάξουμε και μια υπερομάδα; Αυτό χρειάζεται μεταγραφές και συγκεκριμένο πλάνο ενίσχυσης. Κάτι το οποίο δεν βλέπουμε να υπάρχει.

Αλλά όταν τα λεφτά που θα συγκεντρώσει ο σύλλογος από την Ασία είναι περισσότερα από αυτά που λαμβάνει από το Champions League, τότε καταλαβαίνουμε γιατί μια επένδυση σε τρία online καταστήματα στην Ασία είναι καλύτερη από την αγορά ενός ποδοσφαιριστή πρώτης κλάσης. Καταλαβαίνουμε αλλά δεν κατανοούμε. Βλέπετε, εμείς είμαστε οπαδοί. Όχι λογιστές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου