Στις 17 Αυγούστου του 1945, η Ινδονησία κηρύσσει την ανεξαρτησία της από την Ολλανδία. Πρώτος πρόεδρος της χώρας ήταν ο Σουκάρνο! Τι σχέση έχει μια τέτοια πληροφορία σε ένα blog γιουβεντίνικο; Και όμως έχει;
Γράφει αποκλειστικά για τη Famiglia Bianconera ο blogger Drugho
Η Γιουβέντους στην τελευταία περιοδεία της στην Ασία, εγκαινίασε 6 νέα Juvestore. Μια οικονομική επένδυση που σίγουρα θα φέρει αρκετά έσοδα στα ταμεία της ομάδας. Η παγκόσμια οικονομία έχει αλλάξει και επιτάσσει νέες, πιο ευέλικτες, μεθόδους. Για τον λόγο αυτόν, ολόκληρα επιτελεία εργάζονται νυχθημερόν για να προωθήσουν την εικόνα του συλλόγου σε μια ήπειρο που απλά την αγαπούν αλλά δεν την ξέρουν τόσο καλά.
Στην Ινδονησία να προσθέσουμε πως υπάρχουν και τρία official club DOC της Γιούβε. Υπάρχει δηλαδή πρόσφορο έδαφος για να καλλιεργηθεί ο φίλαθλος ώστε να μπει για τα καλά στο παιχνίδι του μάρκετινγκ που φτιάχνουν όλες οι ομάδες. Και η Γιούβε ακολουθεί τις εξελίξεις. Και έτσι πρέπει. Γιατί αν δεν το κάνει, θα μείνει πίσω.
Πριν λίγες ημέρες, η Γιούβε στον επίσημο λογαριασμό της στο twitter τόνισε την Ημέρα Ανεξαρτησίας της Ινδονησίας. Δεν νομίζουμε πως κανένας Ιταλός ενδιαφέρθηκε για το τι έγινε πριν δεκαετίες στην Ινδονησία. Η δημιουργία των Juvestore όμως πρέπει να στηριχθεί. Και αυτή ήταν μια κίνηση μάρκετινγκ. Η αποθέωση του μάρκετινγκ.
Δεν κατακρίνω ή στηλιτεύω το γιουβεντίνικο τουιτάρισμα αλλά ως ευρωπαίος οπαδός της Γιούβε που την παρακολουθώ πολλά χρόνια, γελάω. Γελάω γιατί ξέρω την ομάδα μου. Βέβαια, έχουμε τονίσει και σε παλιότερα θέματα πως ο σύλλογος έχει κάνει μεγάλη στροφή και γίνεται εξωστρεφής. Αφήνει την εσωστρέφεια που δημιουργήθηκε επί Τζιράουντο-Μότζι και κάνει ένα πιο φιλικό άνοιγμα. Τα social media είναι το σημαντικότερο όπλο σε αυτήν την επικοινωνιακή μάχη.
Δεν με πειράζει να έρθουν λεφτά στο ταμείο της ομάδας, όσο κι αν αυτό σκοτώνει τον οπαδικό ρομαντισμό που όλοι έχουμε στο μυαλό μας και κρατάμε ζωντανό ενώ αυτός δεν υπάρχει. Μακάρι να αυξηθούν τα έσοδα και μακάρι να επενδυθούν αυτά τα χρήματα. Μαζί τους είμαστε γιατί μην ξεχνάμε πως και εμείς αγοράζουμε official προϊόντα.
Αλλά έχει την πλάκα του το όλο σκηνικό. Και όπως μου έλεγε ένας μπιανκονέρο τις προάλλες, έχουν να ξεστοκάρουν ένα σωρό προϊόντα στην Ινδονησία και στην Κίνα. Το τι φανέλες του… Τακινάρντι και του… Μοντέρο που έχουν αραχνιάσει στις αποθήκες θα φύγουν δε λέγεται. Ένα σωρό καπέλα με δύο αστέρια, τα οποία ίσως να θεωρηθούν και… συλλεκτικά, θα σπρωχτούν στην ασιατική αγορά. Αμ, οι φανέλες του Πίρλο και τους Τέβες που έχουν μείνει, νομίζετε πως δε θα φύγουν;
Ετσι είναι η σημερινή εποχή. Την παρακολουθούμε, την παρατηρούμε, την καταγράφουμε. Και όσοι από μας θέλουν, την ακολουθούν.
Γράφει αποκλειστικά για τη Famiglia Bianconera ο blogger Drugho
Η Γιουβέντους στην τελευταία περιοδεία της στην Ασία, εγκαινίασε 6 νέα Juvestore. Μια οικονομική επένδυση που σίγουρα θα φέρει αρκετά έσοδα στα ταμεία της ομάδας. Η παγκόσμια οικονομία έχει αλλάξει και επιτάσσει νέες, πιο ευέλικτες, μεθόδους. Για τον λόγο αυτόν, ολόκληρα επιτελεία εργάζονται νυχθημερόν για να προωθήσουν την εικόνα του συλλόγου σε μια ήπειρο που απλά την αγαπούν αλλά δεν την ξέρουν τόσο καλά.
Στην Ινδονησία να προσθέσουμε πως υπάρχουν και τρία official club DOC της Γιούβε. Υπάρχει δηλαδή πρόσφορο έδαφος για να καλλιεργηθεί ο φίλαθλος ώστε να μπει για τα καλά στο παιχνίδι του μάρκετινγκ που φτιάχνουν όλες οι ομάδες. Και η Γιούβε ακολουθεί τις εξελίξεις. Και έτσι πρέπει. Γιατί αν δεν το κάνει, θα μείνει πίσω.
Πριν λίγες ημέρες, η Γιούβε στον επίσημο λογαριασμό της στο twitter τόνισε την Ημέρα Ανεξαρτησίας της Ινδονησίας. Δεν νομίζουμε πως κανένας Ιταλός ενδιαφέρθηκε για το τι έγινε πριν δεκαετίες στην Ινδονησία. Η δημιουργία των Juvestore όμως πρέπει να στηριχθεί. Και αυτή ήταν μια κίνηση μάρκετινγκ. Η αποθέωση του μάρκετινγκ.
Δεν κατακρίνω ή στηλιτεύω το γιουβεντίνικο τουιτάρισμα αλλά ως ευρωπαίος οπαδός της Γιούβε που την παρακολουθώ πολλά χρόνια, γελάω. Γελάω γιατί ξέρω την ομάδα μου. Βέβαια, έχουμε τονίσει και σε παλιότερα θέματα πως ο σύλλογος έχει κάνει μεγάλη στροφή και γίνεται εξωστρεφής. Αφήνει την εσωστρέφεια που δημιουργήθηκε επί Τζιράουντο-Μότζι και κάνει ένα πιο φιλικό άνοιγμα. Τα social media είναι το σημαντικότερο όπλο σε αυτήν την επικοινωνιακή μάχη.
Δεν με πειράζει να έρθουν λεφτά στο ταμείο της ομάδας, όσο κι αν αυτό σκοτώνει τον οπαδικό ρομαντισμό που όλοι έχουμε στο μυαλό μας και κρατάμε ζωντανό ενώ αυτός δεν υπάρχει. Μακάρι να αυξηθούν τα έσοδα και μακάρι να επενδυθούν αυτά τα χρήματα. Μαζί τους είμαστε γιατί μην ξεχνάμε πως και εμείς αγοράζουμε official προϊόντα.
Αλλά έχει την πλάκα του το όλο σκηνικό. Και όπως μου έλεγε ένας μπιανκονέρο τις προάλλες, έχουν να ξεστοκάρουν ένα σωρό προϊόντα στην Ινδονησία και στην Κίνα. Το τι φανέλες του… Τακινάρντι και του… Μοντέρο που έχουν αραχνιάσει στις αποθήκες θα φύγουν δε λέγεται. Ένα σωρό καπέλα με δύο αστέρια, τα οποία ίσως να θεωρηθούν και… συλλεκτικά, θα σπρωχτούν στην ασιατική αγορά. Αμ, οι φανέλες του Πίρλο και τους Τέβες που έχουν μείνει, νομίζετε πως δε θα φύγουν;
Ετσι είναι η σημερινή εποχή. Την παρακολουθούμε, την παρατηρούμε, την καταγράφουμε. Και όσοι από μας θέλουν, την ακολουθούν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου