25 Ιουλ 2015

Μια μεγάλη αλλαγή που έχει γίνει και δεν πρέπει να περάσει απαρατήρητη

Τα τελευταία χρόνια είναι ιδανικά για την ομάδα και τον κόσμο της. Δικό μας γήπεδο, επιστροφή στην κορυφή με τέσσερα σερί πρωταθλήματα, νταμπλ (για το γαμώτο) και συμμετοχή στον τελικό του Champions League. Τα τελευταία χρόνια συντελείται και μια μεγάλη ακόμη αλλαγή στην ομάδα…

Γράφει αποκλειστικά για τη Famiglia Bianconera ο blogger Don Vito

Η ομάδα μέσω των κινήσεων της διοίκησης έχει γίνει πολύ πιο προσιτή στον κόσμο αλλά έχει πάει και την ποδοσφαιρική της αισθητική σε άλλο επίπεδο. Τα χρόνια της παντοκρατορίας Μότζι-Τζιράουντο-Μπέντεγκα,η Γιουβέντους είχε χαρακτηριστεί για το απόμακρο και παγερό προφίλ της.

Με τον καιρό αυτό άρχισε να αλλάζει. Ήταν μια αλλαγή που επέβαλε το Calciopolis αλλά και δουλεύτηκε σωστά. Σήμερα η εικόνα είναι εντελώς διαφορετική με όσα ξέραμε στο παρελθόν.

Η διοίκηση χρησιμοποιεί απλά αλλά έξυπνα τα social media και δίνει μεγάλη βάση στην επικοινωνία με τον κόσμο. Ξέρει καλά πως το κοινό που απευθύνεται δεν είναι οι 40.000 του Juventus Stadium αλλά τα εκατομμύρια των πιστών οπαδών της σε Ιταλία, Ευρώπη και τον υπόλοιπο πλανήτη.

Ο ιταλικός βορράς είναι εκτός από την Μέκκα της μόδας είναι και η Μέκκα της αισθητικής. Σε αυτούς τους ρυθμούς κινείται και ο σύλλογος. Έξω από το γήπεδο, μακριά από τα αποδυτήρια, εκτός των διοικητικών γραφείων υπάρχει μια ολόκληρη ομάδα που δουλεύει και έχει αλλάξει ολοκληρωτικά την εικόνα του συλλόγου.

Η Γιουβέντους έχει την πιο φινετσάτη εικόνα όχι μόνο στην Ιταλία αλλά ίσως και σε ολόκληρη την Ευρώπη. Η αισθητική που υιοθετεί και περνάει μέρα με την μέρα, εβδομάδα με την εβδομάδα, μήνα με τον μήνα στον κόσμο είναι ορατή.

Το επίσημο σάιτ έχει ανανεωθεί προς το καλύτερο. Μοντέρνο όπως πρέπει για το σύγχρονο ίντερνετ με μια γραφιστική γραμμή που εκτός από αναγνωρίσιμη είναι αισθητικά άρτια, ξεκούραστη στο μάτι και αναβλύζει συναισθήματα.

Ανάλογες είναι και οι αλλαγές στο περιοδικό του συλλόγου. Όσοι από εμάς αγόραζαν το Hurra Juventus μπορούν να διακρίνουν τις αλλαγές. Μιλάμε για ένα άλλο έντυπο. Το περιοδικό της σειράς σε ό,τι αφορά το στήσιμό του και την αισθητική του είναι σήμερα ένα περιοδικό... τέχνης.

Πάρτε μια γεύση από το νέο τεύχος και θα καταλάβετε.








Όλα αυτά δε γίνονται μέσα σε μια ημέρα. Υπάρχει αρχικό πλάνο και υλοποίηση του project. Πιστή στις νέες της αρχές η ομάδα, δουλεύει με συνέπεια και σε αυτόν τον τομέρα. Βγαίνει κερδισμένη.

Για τους Γιουβεντίνους που δεν αρκούνται σε φανφάρες του τύπου «Γιούβε είσαι η ζωή μου» και δεν χρησιμοποιούν ως επιχειρήματα μπινελίκια και φρασεολογία ελληνικών γηπέδων, αυτές οι αλλαγές είναι ζωτικής σημασίας. Δεν περνούν απαρατήρητες.

Το DNA της Γιούβε δεν είναι μόνο το DNA του νικητή και του μαχητή. Είναι συνδεδεμένο και με την φινέτσα που «επέβαλε» η οικογένεια Ανιέλι και ειδικά ο πατριάρχης Τζάνι Ανιέλι. Νιώθουμε περήφανοι και γι’ αυτό…

Τουλάχιστον εμείς που το βλέπουμε…

3 σχόλια:

  1. H Juventus ολοταχως βαδιζει να γινει νουμερο 1 παγκοσμιως και μεις πρεπει να θεωρουμε ευατυος τυχεροι που εχουμε δυνατοτητα να το δουμε, να το ζησουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να γίνει όπως το λες, ο Νο 1 σύλλογος της Ευρώπης. Και πράγματι είμαστε ποδοσφαιρικά τυχεροί που το βιώνουμε. Σίγουρα έχει μπει σε άλλο επίπεδο η Γιούβε και το βλέπουμε αυτό.

      Διαγραφή
  2. ΕΣΤΟΧΗ Η ΕΠΙΣΥΜΑΝΣΗ ΤΗΣ ΦΑΜΙΛΙΑΣ. ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΟΣΟ ΣΥΝΤΟΜΑ ΑΛΛΑ ΤΡΩΝΕ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΧΤΙΖΟΥΝ ΕΙΚΟΝΑ. ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΠΙΠΕΔΟ. ΚΑΝΟΥΝ ΔΟΥΛΕΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή